ServisNefunguje vám stínící technika tak, jak by měla? Ať už řešíte záruční servis, reklamaci či pozáruční opravu, jste tady správně! Stačí vyplnit náš servisní formulář a my už pak vše zajistíme. |
Pro rychlejší vyřízení vyplňte do níže uvedeného formuláře všechny dostupné informace:
1. Kontaktní údaje.
2. Jak se závada projevuje.
3. Další informace nutné k posouzení závady.
4. Fotodokumentace.
5. Zda má závada povahu havárie (je nutná okamžitá oprava)?
Upozorňujeme, že každá objednávka servisu musí být písemná. Telefonické objednávky nepřijímáme!
Doba pro vyřízení záručního servisu je 30 dní.
Po vyplnění formuláře Vás budeme v nejbližších dnech kontaktovat, kdy vyzjistíme všechny potřebné podrobnosti pro servisního technika. Následně se podle dané situace naplánuje buď prohlídka místa, nebo rovnou oprava.
Upozorňujeme, že servisní formulář zároveň slouží jako objednávka.
Návštěva technika identifikace závady |
800,- Kč/hod/osoba - zpravidla jedna osoba |
|
Oprava na místě |
800,- Kč/hod/osoba - zpravidla jedna osoba |
|
oprava na místě - výškové práce |
900,- Kč/hod/osoba - zpravidla 2 osoby |
|
Zdvíhací plošina |
individuálně (dle výšky objektu, terénu, atd.) |
|
Doprava |
18,- Kč/km |
Touto částkou účtujeme každou započatou hodinu práce.
U marného výjezdu (neuznaná reklamace) rovněž účtujeme výše uvedené sazby. Ceny nezahrnují případné náhradní díly či komponenty.
Pokud některých z údajů neznáte, uveďte do kolonky "nevím".